ՀՀ Արմավիրի մարզի Խոյ համայնքի ղեկավարը, քննության առնելով թիվ 124/24 վարչական գործը՝ ՀՀ Արմավիրի մարզ Խոյ համայնք գ․ Ծաղկունք Հոկտեմբերյան փողոց 12տուն հասցեի բնակիչ՝ Համեստուհի Սուրիկի Զաքարյանին սեփականության իրավունքով պատկանող ՀՀ Արմավիրի մարզի Խոյ համայնքի Ծաղկունք գյուղում գտնվող, 04-052-0009-0005 ծածկագրի տակ գտնվող հողամասի վրա առանց համապատասխան շինթույլտվության և առանց գործառնական նշանակության փոփոխության շինարարական աշխատանքներ կատարելու մասին պարզեց, որ․
Համեստուհի Սուրիկի Զաքարյանին կողմից թույլ է տրվել Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքի 154-րդ հոդվածի 2-րդ և 54-րդ հոդվածի 2-րդ մասի պահանջների խախտում, / առանց գործառնական նշանակության փոփոխության և առանց համապատասխան շինթույլտվության իրականացրել է շինարարական աշխատանքններ, ինչի կապակցությամբ Խոյի համայնքապետարանի վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ հանձնաժողովի կողմից 2024 թվականի օգոստոսի 14-ին կազմված արձանագրության, տեղազննության ակտի, տարածքի լուսանկարների հիման վրա2024 թվականի սեպտեմբերի3-ին «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀօրենքի 30-րդ և 34-րդ հոդվածների հիմքով Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքի 154-րդ հոդվածի 2-րդ և 54-րդ հոդվածի 2-րդ մասի պահանջների խախտման փաստով հարուցվել է վարչական վարույթ:
Խոյի համայնքապետարանի վարչական իրավախախտման դեպքերով հարուցված վարչական վարույթի շրջանակներում գործերի ուսումնասիրման, նախապատրաստման և հաշվառման աշխատանքների իրականացման անձնակազմը՝ այսուհետ անձնակազմ, հրավիրել վարչական վարույթի լսում։
Վարչական ակտն ընդունելու համար հիմք հանդիսացող փաստերը.
· Խոյի համայնքապետարանի աշխատակազմի վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ հանձնաժողովի կողմից 2024 թվականի օգոստոսի 14-ին կազմվածարձանագրությունը և տեղազննության ակտը:
· Տարածքի լուսանկարահանման փաստաթղթերը:
· 2024 թվականի սեպտեմբերի 3-ին վարչական գործով լսումներ անցկացնելու վերաբերյալ արձանագրությունը:
«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված կարգով հարուցված և իրականացված վարչական վարույթի ընթացքում գործի փաստական հանգամանքների բազմակողմանի, լրիվ և օբյեկտիվ քննության արդյունքում, բացահայտելով գործի բոլոր հանգամանքները և հիմք ընդունելով վերոհիշյալ փաստերը, վարչական մարմինը հաստատված է համարում հետևյալը.
ՀՀ Արմավիրի մարզ Խոյ համայնք գ․ Ծաղկունք Հոկտեմբերյան փողոց 12տուն հասցեի բնակիչ՝ Համեստուհի Սուրիկի Զաքարյանին սեփականության իրավունքով պատկանող ՀՀ Արմավիրի մարզի Խոյ համայնքի Ծաղկունք գյուղում գտնվող, 04-052-0009-0005 ծածկագրի տակ գտնվող հողամասի վրա առանց համապատասխան շինթույլտվության և առանց գործառնական նշանակության փոփոխության շինարարական աշխատանքներ։
« Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքի 30-րդ հոդվածի 1-ին մասի «բ» ենթակետի հիմքով, Խոյի համայնքապետարանում հարուցված վարչական վարույթի շրջանակներում 2024 թվականի սեպտեմբերի 3-ին անցկացվել է լսումը, ինչի կապակցությամբ Համեստուհի Սուրիկի Զաքարյանը պատշաճ ծանուցվել է՝ /LO124000232AM/ սակայն 2024 թվականի օգոստոսի 28-ին առաքանին չպահանջված մակագրությամբ հետ է վերադարձվել և իրավախախտում կատարած անձը չի ներկայացել վարչական վարույթի լսումներին։
Հաշվի առնելով վերոգրյալը ՝ ապացուցված կարելի է համարել, որ Համեստուհի Սուրիկի Զաքարյանի կողմից կատարվել է Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքի 154-րդ հոդվածի 2-րդ և 54-րդ հոդվածի 2-րդ մասով պահանջների խախտում և վերջինս սույն դեպքում հանդիսանում է իրավախախտման սուբյեկտ:
Արդյունքում Խոյի համայնքապետարանի վարչական իրավախախտման դեպքերով հարուցված վարչական վարույթի շրջանակներում լսումներ իրականացնող հանձնաժողովը առաջարկեց Խոյ համայնքի ղեկավարին՝ Համեստուհի Սուրիկի Զաքարյանին ենթարկել վարչական պատասխանատվության և նշանակել վարչական տուգանք՝ 150000 /մեկ հարյուր հիսուն հազար / ՀՀ դրամ:
Վարչական ակտ ընդունելու հիմնավորումը.
Համաձայն «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 35-րդ հոդվածի 1-ին մասի 26-րդ կետի` համայնքի ղեկավարը, օրենքով նախատեսված դեպքերում և կարգով անձանց ենթարկում է վարչական պատասխանատվության:
Համաձայն «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 42-րդ հոդվածի առաջին մասի 8-րդ կետի` համայնքի ղեկավարը, որպես սեփական լիազորություն, օրենքով սահմանված կարգով քաղաքաշինության և կոմունալտնտեսության բնագավառում կանխարգելում ու կասեցնում է ինքնակամ շինարարությունը և օրենքով սահմանված կարգով ապահովում է դրանց հետևանքների վերացումը:
Համաձայն ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի 188-րդ հոդվածի 1-ին մասի՝ ինքնակամ կառույց է համարվում օրենքով և այլ իրավական ակտերով սահմանված կարգով այդ նպատակի համար չհատկացված հողամասում կամ առանց թույլտվության կամ թույլտվությամբ սահմանված պայմանների կամ քաղաքաշինական նորմերի և կանոնների էական խախտումներով կառուցված կամ վերակառուցված կամ տեղադրված շենքը, շինությունը կամ այլ կառույցը:
Համաձայն «Քաղաքաշինության մասին» ՀՀ օրենքի 26-րդ հոդվածի և 6-րդ հոդվածի 4-րդ պարբերության «ա» ենթակետի կառուցապատողները պարտավոր են` կառուցապատումն իրականացնել օրենքով սահմանված կարգով` հաստատված ճարտարապետաշինարարական նախագծին համապատասխան շինարարության թույլտվության հիման վրա:
Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ ՀՀ օրենսգրքի 54-րդ հոդվածի առաջին պարբերության համաձայն՝ Հողամասերը ոչ նպատակային նշանակությամբ օգտագործելը`
առաջացնում է տուգանքի նշանակում քաղաքացիների նկատմամբ` սահմանված նվազագույն աշխատավարձի հարյուրապատիկի չափով
Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ ՀՀ օրենսգրքի 154-րդ հոդվածի 2-րդմասիհամաձայն՝ 2. Սույն հոդվածի 1-ին մասում նշված արարքները գյուղական բնակավայրերում իրականացնելը`
առաջացնումէտուգանքինշանակում` սահմանվածնվազագույնաշխատավարձիհարյուրապատիկիչափով:
Ելնելով վերոգրյալից և ղեկավարվելով « Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 35-րդ հոդվածի 1-ին մասի 26-րդ կետով, «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 42-րդ հոդվածի առաջին մասի 8-րդ կետով, Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ ՀՀ օրենսգրքի 154-րդ հոդվածի 2-րդմասով, ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի 188-րդ հոդվածի 1-ին մասով, «Քաղաքաշինության մասին» ՀՀ օրենքի 26-րդ հոդվածի և 6-րդ հոդվածի 4-րդ պարբերության « ա » ենթակետի ,
« Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին » ՀՀ օրենքի 53-րդ, 58-60-րդ հոդվածներով.